Eija taakse cropattu

Hengitän sisään, kehoni on tyyni. Hengitän ulos, hymyilen. Olen läsnä tässä ja nyt. Tämä hetki on ihmeellinen.
-Thich Nhat Hanh

 

Puhelinpäivystys

toistaiseksi keskiviikkoisin klo 11-12

puh 044 215 2523

 

 

Suomen Joogaopiston kurssit

 

 

 

                   2017Jorma tilassa Soturi korjattu cmyk
  

                   Joutsen tilassa ok                 

elokuun kesäjooga

 

 

 'JOOGAHUONEEN TILAVA SALI ANTAA MAHDOLLISUUDEN TURVALLISEEN JA MIELEKKÄÄSEEN HARJOITUKSEEN!

LIITY JÄSENEKSI(20€/ V) JA SAAT 2 ILMAISTA JOOGATUNTIA!

 

LÄMPIMÄSTI TERVETULOA!

 

 

 

 

    

 

 

                          

                      

                   

         

 

 

•Huomioimme edelleen turvallisen toiminnan, joten hallituksen viimeisimmän määräyksen mukaisesti huomioimme riittävät turvavälit joogatessa sekä tultaessa ja poistuessa Joogahuoneelle.  
• Joogahuoneen tunneilla on mukavasti tilaa avarassa, kauniissa salissamme. 
• Ota mielellään oma joogamattosi mukaan tai  vaihtoehtoisesti ison pyyhkeen Joogahuoneen maton päälle laitettavaksi.

 

JOOGAYHDISTYKSEN PUHELINPALVELU ON TOISTAISEKSI KESKIVIIKKOISIN KLO 11-12!

 

 

Online tunteja !

 

Toivottavasti löydät itsellesi sopivan harjoituksen:

 

 

 Liisan lujanlempeä harjoitus.

Hathajooga - Lujasti ja lempeästi - Shtira sutraa.
 SJL on kokonaisvaltainen harjoitus. Etenemme oman luonnollisen hengityksen rytmissä asteittain, tarkkaavaisesti kohti tasapainon tilaa ja mielen hiljaisuutta - ruumis-hengitys-mieli.
Harjoituksen seisten tehtävä  tavoiteasana on lintu - kurki. Erityinen symboliikka auttaa meitä joogeja elävän kokemuksen saamiseen: Minimivoima, keveys, tasapaino. Vaikuttaa myös mielen tasolla. 
Harjoituksen istuma-asento on tasapainon symboli on erityinen siinä alkaa sisäinen harjoitus. Luottamus elämään, itseen, harmonia, olemisen ilo. Harjoitus on n 1h 10min Harjoitus valmistaa kohti meditaatiota joten voit jäädä itselle sopivaksi ajaksi lopuksi meditoimaan.
Se on Erityinen lahja!❤️
 

 

 LEENAN HARJOITUS

Leena ohjaa lonkkaniveliä öljyävän harjoituksen. Se on hyvä tehdä rauhallisesti, kehon tuntetemuksia kuunnellen ja vertaillen lonkkaniveliä toisiinsa. Kun jalkapohjat ovat lattialla on hyvä huomioda jalkapohjien 3 pistettä: isovarpaan kohta, pikkuvarpaan kohta ja kantapään keskikohta. Anna hengityksen virrata vapaasti ja rytmitä se liikkeeseen oman tarpeesi ja halusi mukaan.

Antoisaa joogatuokiota!

https://youtu.be/tHFFR1ejQVo

 

JAANAN LEMPEÄN VIRKISTÄVÄ HARJOITUS!     

           https://youtu.be/B624tzQP0vM

EIJAN HARJOITUS, JOSSA LEMPEYTTÄ  JA VOIMAA AURINKOTERVEHDYKSIN!   

            https://youtu.be/k8VKzXPCWew

TIAN LYHYT VIRKISTÄVÄ HARJOITUS! 

                   https://youtu.be/ZHLINlkHf58

EIJAN SIVANANDA HARJOITUS! 

                   https://youtu.be/-iDH2JglSZQ

 PÄIVIN LEMPEÄ JA VIRKISTÄVÄ HARJOITUS!

https://youtu.be/8jIUCOq2saI

 

Voi hyvin ja lämpimästi tervetuloa joogaharjoituksen pariin!

 

Terveisin

Helsingin Joogayhdistyksen väki

JH kannatusjäsenmaksu 2020